Hade ett bankärende som jag var tvungen att besöka Swedbank för att kunna utföra. Detta var en upplevelse i sig. Något så komplicerat kösystem och väntetider trodde jag inte var möjligt år 2023. Men det var det.
Ett råd till er som har för avsikt att åka dit: ta med kaffe och smörgås för det kommer ni behöva. På väggen satt en skylt vid servicedisken med texten ”Smidig vardag”. Den tycker jag ni kan plocka ner. Som ”tur” är är jag pensionär så jag behövde inte ta ut nån semesterdag. Nu lovar jag en sak - att aldrig sätta min fot på den banken igen.
Janne
***
SVAR DIREKT: Kan uppstå köer när många besöker oss samtidigt
Tack för dina synpunkter, vi sätter värde på att höra våra kunders åsikter, det hjälper oss att bli bättre.
Jag vill börja med att beklaga att du inte är nöjd med den service du erbjöds när du besökte ett av våra kontor i Värmland.
Swedbank är en stor bank och ibland vill många kunder komma i kontakt med oss samtidigt. Därför kan det uppstå köer när många besöker oss eller ringer till oss. Samtidigt är vi tillgängliga dygnet runt, alla dagar i veckan i internetbanken och appen och via kundcenter per telefon kl. 07.00-20.00 på 0771-22 11 22.
Vi gör alltid vårt bästa för att hjälpa våra kunder så gott vi kan och jag hoppas att vi även får lov att fortsätta hjälpa dig på bästa sätt framöver.
Anders Paulsson
regionchef Swedbank i Värmland