Insändare: Lidl gör mig aldrig besviken

Insändare
UPPDATERAD:
PUBLICERAD:
Insändarskribenten är trogen kund på Lidl och tycker att kunder som inte är nöjda kan byta butik.
Foto: Pär Fredin/TT

Efter att jag har läst insändare som klagar på Lidl så undrar jag verkligen - hur det är fatt? Hur kan man tro att Lidl har satt fel pris på varorna samt klaga på att prisskyltarna sitter över varorna istället för under? Och om man vet att det är olika kampanjer på olika dagar så borde man kanske läsa reklambladet något noggrannare så man slipper bli sur när man kommer till butiken och varan inte finns till försäljning än.

Tycker man det är för krångligt så tycker jag man borde gå och handla någon annanstans.

Själv har jag varit trogen Lidlkund i många år och har då endast stött på något enstaka fel, men då har personalen varit mycket trevlig, hjälpt till och ursäktat för felet.

Trogen Lidlkund

Detta är en åsiktsartikel och innehållet är skribentens eller skribenternas egna uppfattningar.