Större problem för sårbara konsumenter

Konsument
UPPDATERAD:
PUBLICERAD:
I knappt ett år har det varit krav på skriftliga avtal vid telefonförsäljning. Syftet var att stärka kunderna, men på vissa sätt är det värre nu än innan.
– De mest sårbara får större problem, säger Mattias Grafström, vd på Telekområdgivarna.

Fortsätt att läsa…

Detta är en låst artikel. Logga in eller bli prenumerant för att fortsätta läsa.

Läs plus i 90 dagar för endast 90 kr! Därefter ordinarie pris 99 kr/månad.
Du kan när som helst avsluta din prenumeration snabbt och enkelt online.

Du får:
Tillgång till alla artiklar på nwt.se
Erbjudanden och tävlingar
Tillgång till plusmaterial
på 14 lokala nyhetssajter

Välj annat erbjudande

Så här jobbar NWT med journalistik: uppgifter som publiceras ska vara sanna och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.